Fira med Hemmakväll idag. Ni får fylla en guldburk ända upp med era favoritgodis endast 99kr, erbjudandet gäller endast idag.
Har ni testat den nya smaken, Coca-Cola Zero Cinnamon. Det är en riktigt höjdare!!Helt klart min nya favorit läsk i höst? 
Ny smak på Dumle, Caramel & Cranberry. En krämig och sylig dumle vilket var super gott!!
Önskar er alla en fin lördag!
Kram
